W NOTUS rozumiemy, że dostępność to nie tylko obowiązek – to wyraz szacunku wobec wszystkich naszych obecnych, ale i potencjalnych klientów. Dlatego konsekwentnie podejmujemy działania, które mają na celu eliminowanie barier i zapewnienie wygodnego dostępu do naszych usług dla każdej osoby.
Poniżej znajdziesz informacje o tym, jak wspieramy osoby ze szczególnymi potrzebami.
Obsługa w oddziałach
Wyposażyliśmy nasze placówki w:
- jednorazowe słuchawki, które są pomocne osobom niedosłyszącym;
- lupy powiększające, które są pomocne dla osób starszych i z niepełnosprawnością wzroku;
- ramki do składania podpisu, które ułatwiają podpisanie dokumentów.
Dbamy o to, aby klienci w naszych oddziałach czuli się komfortowo:
- do naszych placówek możesz wejść z psem asystującym;
- przekazujemy informację o dostępności parkingów;
- oraz informację o udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnością ruchu.
Dostępność online
Nasza strona internetowa jest czytelna, intuicyjna i możliwa do obsługi przez osoby z niepełnosprawnościami m.in. poprzez:
- wsparcie dla czytników ekranowych;
- możliwość powiększenia tekstu;
- odpowiedni kontrast kolorów;
- pełną nawigację klawiaturą.
Prosta komunikacja
- stosujemy przyjazny język;
- wprowadzamy zwroty osobowe;
- piszemy w przystępnej formie;
- skracamy treści, tak aby przekazać Ci najważniejsze informacje w sposób prosty i konkretny.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeśli zauważysz barierę lub chcesz zgłosić skargę dotyczącą braku dostępności, możesz to zrobić:
- pisemnie – doręczając pismo osobiście lub listownie (drogą pocztową lub kurierem) na adres siedziby NOTUS Finanse S.A. (ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa);
- telefonicznie – dzwoniąc pod numer telefonu +48 603 804 805;
- ustnie – do protokołu w siedzibie NOTUS Finanse S.A. (ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa);
- pocztą elektroniczną – wysyłając wiadomość email na adres: reklamacje@notus.pl;
- E-doręczenia: AE:PL-20407-96855-SCAWU-28
To jeszcze nie wszystko! Na bieżąco zmieniamy się dla Was, a o każdej zmianie będziemy Was informować.