NOTUS bez barier
Skip to content
Home » O firmie » NOTUS bez barier

Eliminujemy bariery
i zapewniamy dostęp do naszych usług

W NOTUS rozumiemy, że dostępność to nie tylko obowiązek – to wyraz szacunku wobec wszystkich naszych obecnych, ale i potencjalnych klientów. Dlatego konsekwentnie podejmujemy działania, które mają na celu eliminowanie barier i zapewnienie wygodnego dostępu do naszych usług dla każdej osoby.

Poniżej znajdziesz informacje o tym, jak wspieramy osoby ze szczególnymi potrzebami.
 

Obsługa w oddziałach

Wyposażyliśmy nasze placówki w:

  • jednorazowe słuchawki, które są pomocne osobom niedosłyszącym;
  • lupy powiększające, które są pomocne dla osób starszych i z niepełnosprawnością wzroku;
  • ramki do składania podpisu, które ułatwiają podpisanie dokumentów.

Dbamy o to, aby klienci w naszych oddziałach czuli się komfortowo:

  • do naszych placówek możesz wejść z psem asystującym;
  • przekazujemy informację o dostępności parkingów;
  • oraz informację o udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnością ruchu.

Dostępność online

Nasza strona internetowa jest czytelna, intuicyjna i możliwa do obsługi przez osoby z niepełnosprawnościami m.in. poprzez:

  • wsparcie dla czytników ekranowych;
  • możliwość powiększenia tekstu;
  • odpowiedni kontrast kolorów;
  • pełną nawigację klawiaturą.

Prosta komunikacja

  • stosujemy przyjazny język;
  • wprowadzamy zwroty osobowe;
  • piszemy w przystępnej formie;
  • skracamy treści, tak aby przekazać Ci najważniejsze informacje w sposób prosty i konkretny.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeśli zauważysz barierę lub chcesz zgłosić skargę dotyczącą braku dostępności, możesz to zrobić: 

  • pisemnie – doręczając pismo osobiście lub listownie (drogą pocztową lub kurierem) na adres siedziby NOTUS Finanse S.A. (ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa);
  • telefonicznie – dzwoniąc pod numer telefonu +48 603 804 805;
  • ustnie – do protokołu w siedzibie NOTUS Finanse S.A. (ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa);
  • pocztą elektroniczną – wysyłając wiadomość email na adres: reklamacje@notus.pl;
  • E-doręczenia: AE:PL-20407-96855-SCAWU-28

To jeszcze nie wszystko! Na bieżąco zmieniamy się dla Was, a o każdej zmianie będziemy Was informować.